MARC IS GAY!

Vill börja med att säga att jag uppskattar att alla tycker min blogg :)

Okej, inte för att lägga för mkt fokus på ER så vill jag börja med något annat idag (men mer fokus på er nån annan dag såklart :))

Visste ni att Marc St James (från ugly betty) är gay på RIKTIGT?

Ni sitter säkert varje torsdag framför soffan eller datorn(hmm för er som är olagliga och laddar ner) och alltid önskar att åååh varför kan inte han den där snygga marc vara min?!?! precis som 90 % av er fjortistjejer där ute önskar att edward cullen var er..(DET ÄR HAN INTE)... nu kan ni faktiskt sluta med det för han är G A Y  och sanningen är den att han är tillsammans med...EDWARD CULLEN.höhö nej det är inte sanningen men ganska nära iallafall.. han är tillsammans med Edward Cullens bror!!! (hmm frågar mig själv varför jag inte använder deras riktiga namn, sorgligt nog vet ni inte ens om dom)



Tänk om han blir tillsammans med Edward Cullen och lämnar hans bror?

Tror ni detta är möjligt?! mjaaaau!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

host mytoman host

2010-03-06 @ 15:40:27
Postat av: L

Han är BÄST ju!!! :D

2010-03-06 @ 17:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0