hejochhå

Som ni kan se idag så är det FOKI som är på förstasidan på blogg.se. KOM IGEN, varför den där lilla kaninen egentligen? Ever heard her talk? no? lyssna inte heller , ni kommer bli galna haha! SKojar INTE HELLER. Aja stackars. hon skriver ju om typ.. jag vet inte vad? jag kallar hennes blogg för...GOOGLEBLOGGEN. hon googlar ju på typ japan och tar upp det första hon hittar. Ska också googla på japan nu så får ni se vad som kommer...


håller ni inte med mig ? är det inte en googleblogg? freak.





typ så. Hon skulle börja skriva om tatueringar i Japan nu. eller kina kanske the same thing ;)





NÖFF... i mean...GRRRRRRRR ITS SONIES!


//

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj oj! vad menar du om Fokis röst? :o Hon har ju världens sötaste röst. Jag skulle gärna byta min "manliga" basröst mot hennes fina stämma.



Som tjej ska man ju ha ljus röst. Det fattar väl vem som helst.

2010-01-20 @ 14:14:50
Postat av: S

nej det har hon inte. en häst låter hon som. antar att du låter som en häst också,eller en gris kanske

2010-01-28 @ 22:02:12
URL: http://sonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0