skvallerblogg?

"-är detta ett tappert försök till en skvallerblogg?"

Mmhm,, såhär skriver en av mina kära läsare till mig på bloggen. För det första, TAPPERT? där har du nog missat något, för det ANDRA, vem har sagt att det är en skvallerblogg? din mormor eller? som kinsas mormor tipsade om en ny design så kanske din mormor tipsade dig på att gå in på SONIES.blogg.se och läsa om det du kallar för SKVALLERBLOGG. Ja, ja det är ju ni som njuter av bloggen så jag säger bara en sak: KALLA DET VAD FAN DU VILL! föressten så tänker jag inte länka den där bitchen på min fina blogg för varför ska hon få en massa läsare?... Ni kanske hittar hennes kommentar nånstans här...bitch.

 

Cha cha!


Kommentarer
Postat av: Minischulman

sv: den bilden la jag UT INNAN KISSIE, alltså är det hon som snott den av mig efter att jag varit länkad i falsk sanning.

att du skulle länka mig skulle inte ge mig ett skit, eftersom jag säkert har fler läsare än dig (syftar bla på kommentarerna)så kolla upp fakta först,

2010-02-26 @ 22:47:34
URL: http://minischulman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0