HÄRMISAR

Åh jag måste bara säga att det är så jobbigt att alla börjat härma mig!! Varför ska alla bloggnamn sluta på S nu förtiden? och då syftar jag ju såklart på de kända bloggarna.... det var jag som började med det och nu så fortsätter bara alla.. och visst, jag får ju erkänna att kinsas och kissies bloggar faktiskt är kända.. why lie? men sen finns detj u en skala på hur kända dom är. dom ligger på 1 och jag på 10.

Inte bara kissie och kinsa.. dissies..pauweis..gaybloggens... GAASH! when will you stop?






Kommentarer
Postat av: Emilia

Alla härmar dig för att du är en sån man strävar efter att bli som förstår du väl?

2010-02-18 @ 11:55:16
URL: http://emiliahelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0