dax att klä ut sig..

Jag vill börja inlägget med att fråga er; ÄR HON VERKLIGEN EN WANNABE AV KISSIE ELLER ÄR DET TVÄRTOM?

"En person som får tårta kastat i ansiktet på stan,
en person som bli slagen var dag..
En person som sin högsta dröm är att vara Kissie.."

Så skriver kissen på sin blogg och Dessie... och vem är dessie nu då? ååh va jobbigt det blev va, så många ssss, överallt! som sagt, alla har fått det från mig, och härmed vill jag presentera DESSIE i min blogg, precis som Kissie själv beskriver det så har jag varit en av dom som kastat tårta i ansiktet på henne (fast inte i stan) utan utanför hennes längehet, och hon bor ju i en håla.. så!



Hon är lite tidigt med att klä ut sig till påskkärring, men GLAD PÅSK till dig med Dessie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0