afrikan och allt annat

Visste ni att Amirs syster är svensk, tunis och till och med afrikan. Jag hade ingen aning om det, läste om detta i hennes blogg som jag kanske kommer att länka nån dag :) nån vacker dag, nej men SNART kanske ;) Betyder detta då att Amir också är allt? Eller kommer de inte ens från samma mamma/pappa? Spekulationer säger jag bara :) Men whatever. Det hon verkligen utnyttjar är hennes bror. Hon skapade sin blogg för några dagar sedan och redan första dagen påstår hon att hon hade 8 000 läsare..VISST kan detta stämma, för Amir har ju SÅKLART länkat henne..



Men pliz, orka utnyttja någon annan för sitt egna bästa? Jag började från grunden i mitt bloggande, utan att bli länkad eller whatever..OCH NU så har jag kommit FÖR långt.. kan ni slå det? NO YOU CANT!



Är dom lite lika? Hmmm, är dom ens syskon? :O Enligt Amir är dom.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är så himla rolig :D :D



Har du kommit FÖR långt? Tagit ett sabbatsår från kändislivet och så? Din stackare.

2010-02-23 @ 18:29:15
URL: http://emiliahelene.blogg.se/
Postat av: s

vad mobbad du måste vara eller trög:s

tunis=afrikan! dom är halv tunisier o halv svenskar. och aa dom e hel syskon!!!

2010-02-25 @ 02:07:16
URL: http://zagga.blogg.se/
Postat av: Linnsy

haha, rolig du e :D! varför har ingen hört om dig då ? ;) . snygg blogg dock . . .xoxo

2010-03-04 @ 17:46:45
URL: http://actuallylmd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0