varför ska alla låtsas?

en sak som jag ser vääldigt mycket bland alla "kända" bloggare är att de googlar upp bilder och skriver om dom...typ FOKI är ett  väldigt bra exempel....men inte ett bra exempel på en känd blogg då.. men iallafall.. sen även Amirs syster som lägger upp bilder på olika läppar och säger att det är HENNES!! helt konstigt ju???

varför kan man ju undra sig?! aja idag ska inte fokus ligger på amirs syster iallafall ;) ;) hoppas ni är nöjda! eller ööh jag gör ju inte detta för at tni ska bli nöjda..rättare sagt för att ni ska älska mig mer :)




Här bor då jag.... (host host) härmar bara alla andra "kändisbloggar" :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag anmäler din blogg nu! Puss

2010-03-05 @ 20:30:24
Postat av: Karin

HAHAHA, Fruktansvärt bra blogg.....!

2010-03-05 @ 20:36:11
Postat av: L

bääästtt

2010-03-05 @ 22:36:05
Postat av: J

Älskar den, de vet du!

2010-03-06 @ 01:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0