Han är Göteborgs stolthet - efter mig

GP har intervjuat göteborgs kändaste foundationbrud, oj jag menar "kändaste" bloggerska i göteborg. för det första vill jag säga till dig: DU ÄR INTE DEN KÄNDASTE I GÖTEBORG eller i Sverige. FÖR DET ÄR JAG. och det vet alla redan om...

såhär ser hon ut:



för det första tjejen, det är inte PÅSK, cirka 2 månader kvar. okej? så vänta med att klä ut dig. för det andra, börja använda en foundation som PASSAR dig, du vet, foundation ska INTE synas utan foundation ska se naturligt ut, liksom leeen o fin hud you know what am sayin?

iallafall... nu kopplar vi inlägget lite till rubriken då va..
"Han är Göteborgs stolhet- efter mig". Seriöst. vadå EFTER MIG?
Alla vet att SONIES har slagit igenom vilket betyder att JAG är stolheten, inte nån himla babysenorita... vill du läsa mer om intervjuen?

Vänta till nästa inlägg :)



Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Vem som är Göteborgs stolthet? Det är väl en individuell fråga, och ur mina ögon sett hamnar du ganska långt ner på den listan. Bristande intelligens, som verkar vara en stark sida hos dig eftersom du hackar på hur folk ser ut snarare än vad de åstadkommit, är inte så tilltalande eller attraktivt.

Sött försök dock... Klaga på andras brister... Det är säkert jättegivande.

2010-02-05 @ 14:17:19
URL: http://emiliahelene.blogg.se/
Postat av: fakka you!!

DEN HÄR BLOGGEN ÄR INGENTING

2010-02-05 @ 16:49:51
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Heej :> hoppas du får en superbra fredagskväll! :D

Tusen kramar :D

2010-02-05 @ 18:35:02
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Anna

hej, fin blogg

du kan vell titta in på min och säga vad du tycker

2010-02-05 @ 19:04:48
URL: http://matttiis.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv: Hm... Jag vet inte riktigt varför du hör min röst inne i ditt huvud, men om du nu gör det så tänker jag aldrig vara tyst :)

2010-02-05 @ 21:20:49
URL: http://emiliahelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0