what is fashion

En mycket intressant fråga som jag vill besvara. Asså, egentligen... din kompis säger: men guuud hänger du inte med i modet eller? vad har du på dig liiiksom? (okej, ja jag brukar säga så, inte för att jag är jag utan för att jag = fashion, och så är det bara) Jaja , när nån ställer dig den frågan, så kan man fkst ta och börja tänka lite...... what is fashion, egentligen. Vadå är det mode med gina tricots nya hoodtröjor bara för att alla går med dom? eller är det mode med D&G:s nya glasögon (nej, jag köpte inte mina från det märket, så försök inte härma mig) bara för att dom e så sjukt billiga nu så alla har råd att köpa dom? E det mode att ha på sig världens fulaste tights bara för att ALLA har på sig sånna? Tänk om dom inte passar dig, men dom för dig är MODE, skulle du ändå ta på dig dom då?


svar: ja, det skulle du (våga inte säga nej)....

Bara för att ALLA har dom. Gaaah, vill bara säga. .... PLEASEEE ta på dig det som passar dig, inte det som är in fashion...you get it?  ta inte på dig världens smällfetaste leggins bah för att alla har på sig dom LIKSÅMMMM you get what am sayin? om inte...ta och släng dig i väggen för jag bryr mig inte.

fan nu blev det ett sånt där långt inlägg...

i dont like!



bilden e tagen från kissies blogg. gud nej nu gör jag ju reklam för den här på min grymma blogg. Aja, ni ser ju att hon inte vågar visa vart denna billiga tröjan kommer från. billig e tröjan och billig e hon!


you love me, i know you do...pössis// Sonies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0