I can smell...

SOME JEALOUSY OVER HERE AND I LOVE IT! hahaa ni mina läsare. jag börjar märka hur sjukt avundsjuka och arga ni blir över mina inlägg, och vet ni vad? jag älskar det. för det är sånna som er som gör mig såhär känd. ni ska veta det you crazy asses! HAHA KALLAR NI MIN BLOGG FÖR GOOGLEBLOGG? VAR Fan får ni det ifrån egentligen då?


FOKIS blogg är en GOOGLEBLOGG. bara inse och sluta neka. för ni vet att det jag säger är RÄTT! soo please back off, eller nej, fortsätt , så jag kan reta upp mer ännu mer. haha. iallafall ni är gräsliga and i love you all ma haters !

 Och detta stämmer in på mig till max. det vet ni ! Och föressten, foki pratar som en häst... sluta älska henne för NI vet att ni älskar mig


"Jag skriver om det jag vill, inte om det ni vill läsa" - Sonies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0