ursäkta mig!

eeeeeeh ni vet väl hur det är att ha så många läsare som hela tiden vill att man ska uppdatera? tyvärr funkar det ju inte så eftersom att jag har annat för mig också...som t.ex. träffa på mina läsare ute på stan och ta kort med dom! jag lägger ner mycket av min tid till det så ni får ursäkta att jag inte hinner att skriva här alltid..eller VADÅ URSÄKTA? haha skyll er själva helt enkelt :) igår hade jag en så kallad "ta-kort-med-sonies-dag" på stan.. det var lika trevligt som alltid... synd bara att så många fjortistjejer ska kolla snett!



Who said its a bad thing? ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH, jag hoppas att du skämta? Du kan väl lägga upp lite bilder på dig och dina läsare isf? :) de finns väl ingen som vet hur du ser ut ens?

2010-03-06 @ 15:41:46
Postat av: B

(Y) älskar din blogg!

2010-03-06 @ 17:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0