som sagt..jag är inte kissie

asså detta är så sjukt kul, jag skrev i mitt tidigare inlägg att jag inte är kissie och ändåfortsätter ni att kommentera på att jag försöker vara kissie..säger bara OHH MAA GAHH.. ännu en gång så är jag MYCKET bättre än kissie.

varför JAG (sonies) INTE är Kissie:

-Sonies använder inte flugmascara (d.v.s. mascara gjord av flugor som fastnar på ögonfransarna)
-Sonies sätter inte in fläsk i läpparna (dööh vill ju inte se ut som gris)
-Sonies köper dyra produkter (inte bobbyprodukter, som kissie gör)
-Sonies har lyckats (det har INTE kissie)



Listan är lång och jag kan fortsätta i en evighet.. men vill ni det? ok ok håll ut nu bara ;) i know u love me.. och föressten så mailade kissie mig o skrev att hon tycker jag mobbar henne..FEL!



Visste ni att Kissie använder mascara gjord på flugor?
Billgiaste att hinna i affären så no wonder why!



Är det okej att använda detta?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kissie har 1miljon läsare, du har kanske 5 tusen?

Har du lyckats bättre än henne ?

Skulle inte tro det snuttaN.. -.-

2010-03-05 @ 20:29:09
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAAHHAHAHAAH FLUGMASCARAAAAAAA HAHAHAH

2010-03-05 @ 20:56:19
Postat av: !!

BRA sagt sonie!!

2010-03-05 @ 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0