Vad sa jag egentligen..

Klart Sibel skulle åka ut, Sonies har alltid rätt ;)

Aszåå jag har alltid sagt att jag alltid kommer ha rätt. jagsäger alltid rätt saker och jag vet precis vad som ska hända in the future liksom.. som igår t.ex. så skrev jag om hur dålig idoljuryn tyckte sibel var, jag håller med dom helt.. det är väl inte så konstigt att hon åkte ut liksom? varför sjunga när man låter som en KRATTA? tss.. tur att man inte behöver oroa sig för att skämmas över Sverige nu ialalfall när hon har åkt ut..yes!


ÅÅÅh nej stackars Sibel - hamburgarbartjejen, som åkte ut och är besviken, gosh no!


Kommentarer
Postat av: amina

HAHAH WTF, VADÅ ADOPTERAD. SÖK HJÄLP!

äru blind eller.

2010-03-01 @ 11:49:24
URL: http://sosouth.blogg.se/
Postat av: T

Haha, håller med dig ;) OM allt du skriver, plus att Kenzas nya designer alltid är trendsättare haha. Speciellt farmorskorna. Ska ha dom i vår i alla färger.

2010-03-01 @ 16:42:34
URL: http://terrass.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är ju helt dum i huvudet. Sibel är en av Sveriges bästa sångerskor o skulle få en telefonbok att låta bra. Du är väl avundsjuk och tondöv själv.

2010-04-03 @ 18:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0